Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπουρής, Ιωάννης Δ. el
dc.contributor.author Δήμας, Γεώργιος Α. el
dc.date.accessioned 2015-05-02T20:33:25Z
dc.date.available 2015-05-02T20:33:25Z
dc.date.issued 2015-05-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9509
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://cris.teiep.gr/jspui/handle/123456789/1249 el
dc.subject Performance--Evaluation
dc.subject Student satisfaction
dc.subject Ικανοποίηση των σπουδαστών
dc.subject Απόδοση - Αξιολόγηση
dc.subject Multicritiria Analysis
dc.subject Musa
dc.title Ιχνηλατώντας τον βαθμό ικανοποίησης των φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle η περίπτωση του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Αθήνας el
heal.classification Education
heal.classification Higher education institutions
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C01792
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2010105499
heal.identifier.secondary ISSN: 1109-2629
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Μπουρής, Ι.Δ. και Δήμας, Γ.Α. (2009). Ιχνηλατώντας τον βαθμό ικανοποίησης των φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Επιθεώρηση Οικονομικών Επιστημών, 18. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας. σσ. 227 - 250. Διαθέσιμο από: http://cris.teiep.gr/jspui/handle/123456789/1249. el
heal.abstract Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική η ανάγκη για τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) να υιοθετήσουν μεθοδολογία μέτρησης της ικανοποίησης των φοιτητών από το παρεχόμενο σε αυτούς εκπαιδευτικό έργο και τις πρόσφερόμενες υπηρεσίες. Η μεθοδολογία μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας, προωθεί την εσωτερική αναδιοργάνωση, και ενδυναμώνει την κοινωνική αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού ιδρύματος. Η παρούσα μελέτη είναι μία μη παρεμβατική ex post εμπειρική έρευνα που στοχεύει στην μέτρηση της ικανοποίησης του φοιτητή από τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας εστιάζονται στον καθορισμό των δυνατών αδύναμων σημείων του ακαδημαϊκού τμήματος, και στην αξιολόγηση της απόδοσης του. Η έρευνα καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού Προσωπικού, την υποδομή, την διοικητική υποστήριξη, την κοινωνική αναγνωσιμότητα του τμήματος και προτείνει συγκεκριμένες μεθοδολογικές προσεγγίσεις σε ότι αφορά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των Τ.Ε.Ι. el
heal.abstract There is ηο doubt that it is becoming increasingly important the design and the implementation of a methodology to measure the student satisfaction from the product and services proνided by the Technological Educational Institutions (Τ.Ε.Ι). The student satisfaction methodology will contribute to educational services quality improνement, It will promotes educational institutions internal re-organization and it will strengthen their image and social acceptability. The present study is an experimental ex-post survey attempts to measure student satisfaction from ΤΕΙ Athens ( department of business administration). The survey issues are focused οη the determination of weak and strong points of the academic department and its performance evaluation. It is also focuses οη conclusions related to educational programs and activities, quality of academic faculty, infrastructure, administrative support, social acceptability and propose specific methodological approaches towards the academic institutions performance evaluation en
heal.publisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας el
heal.journalName Επιθεώρηση Οικονομικών Επιστημών el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: epiteyxos16_013.pdf
    Μέγεθος: 3.670Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες