Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπασπύρου, Παρασκεύη- Ειρήνη el
dc.contributor.author Papaspyrou, Paraskevi- Eirini en
dc.date.accessioned 2018-05-25T22:04:32Z
dc.date.available 2018-05-25T22:04:32Z
dc.date.issued 2018-05-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/20217
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.title Μουσεία για παιδιά και διαδραστικα εκθέματα. Μελέτη Περίπτωσης Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας. el
dc.title Museums for children and interactive exhibits. Case Study: Emotions Museum of Childhood en
heal.type bachelorThesis el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής/Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών el
heal.recordProvider University of Western Attica / School Administration, Economics and Social Sciences en
heal.publicationDate 2018-05-25
heal.abstract Το μέλλον των μουσείων του 21ου αιώνα εξαρτάται απόλυτα από τον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο μας και τον ρόλο των ίδιων των μουσείων που καλούνται ως εκπαιδευτικοί οργανισμοί να διαδραματίσουν μέσα σε αυτόν. Η μάθηση και η εκπαίδευση στον μουσειακό χώρο, είναι ιδιαίτερα σημαντικές διαδικασίες, και στην ουσία, αποτελούν έναν από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους τα μουσεία επιδρούν στους ανθρώπους. Η διαδραστικότητα χρησιμοποιείται για να δηλώσει κατά την Andrea Witcomb (2012:447) «ευρύ φάσμα τύπων εκθέματος και αντιλήψεων σχετικά με τη φύση της σχέσης εκθέματος-επισκέπτη». Σκοπός της παρούσας εργασίας μέσα από τη μελέτη περίπτωσης του διαδραστικού Μουσείου Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας και της έκθεσής του «Γειά σου κύριε Φόβε» είναι να διερευνηθεί ο ρόλος των διαδραστικών εκθεμάτων στα παιδικά μουσεία ως αποτελεσματικού παιδαγωγικού εργαλείου, σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές παρουσίασης των εκθεμάτων στον μουσειακό χώρο el
heal.abstract The future of museums of the 21st century depends entirely on the rapidly changing world and the role of museums as educational institutions are invited to play in it. Learning and education in the Museum, is especially important processes, and in essence, constitute one of the key ways in which museums have an effect on people. Interactivity is used to indicate when Andrea Witcomb (2012:447) "a wide range of types of exhibit and conceptions about the nature of the relationship of exhibitvisitor". The purpose of this work through the case study of interactive Museum of Childhood Emotions and his "Hello Mr Fobe" is to investigate the role of interactive exhibits at children's museums as effective pedagogical tool, as compared with traditional forms of presentation of exhibits in the Museum. en
heal.advisorName Μαχά, Νάντια el
heal.advisorName Macha, Nadia en
heal.committeeMemberName Βασιλακάκη, Ευγενία el
heal.committeeMemberName Vasilakaki, Evgenia el
heal.committeeMemberName Κυριάκη- Μάνεση, Δάφνη el
heal.committeeMemberName Kiriaki- Manes, Dafnie el
heal.academicPublisher Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών / Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.academicPublisher School of Management, Economics and Social Sciences / Department of Archival, Library and Information Studies en
heal.academicPublisherID teiath el
heal.numberOfPages 111 el
heal.fullTextAvailability true
heal.dateCreated 2018-05-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: lb_13089_papaspirou_thesis.pdf
    Μέγεθος: 2.375Mb
    Μορφότυπο: PDF
    Περιγραφή: Πτυχιακή
  • Όνομα: lb_13089_papaspirou_presentation ...
    Μέγεθος: 1.193Mb
    Μορφότυπο: PDF
    Περιγραφή: Παρουσίαση

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες