dc.contributor.author | Καλογιάννη, Αντωνία | el |
dc.contributor.author | Στεργιάννης, Παντελής | el |
dc.contributor.author | Ίντας, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Αργυρίου, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Φασόη, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-18T17:01:38Z | |
dc.date.available | 2015-01-18T17:01:38Z | |
dc.date.issued | 2015-01-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/4203 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.vima-asklipiou.gr | en |
dc.subject | School attendance | |
dc.subject | Lectures and lecturing | |
dc.subject | απουσία | |
dc.subject | παρακολούθηση | |
dc.subject | διαλέξεις | |
dc.subject | φοιτητές | |
dc.subject | absence | |
dc.subject | students | |
dc.title | Παράγοντες που οδηγούν σε απουσία των φοιτητών νοσηλευτικής του TEI Αθήνας από τα μαθήματα | el |
dc.title | Factors that influence student΄s behaviour concerning lessons attendance in Nursing Department of Technological Institute of Athens | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85118266 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85075676 | |
heal.contributorName | Καδδά, Όλγα | el |
heal.contributorName | Καμπά, Ευρυδίκη | el |
heal.contributorName | Κελέση - Σταυροπούλου, Μάρθα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2012-06 | |
heal.bibliographicCitation | Καλογιάννη, Α., Στεργιάννης, Π., Ίντας, Γ., Αργυρίου, Γ., Φασόη, Γ. κ.ά. (2012). Παράγοντες που οδηγούν σε απουσία των φοιτητών νοσηλευτικής του TEI Αθήνας από τα μαθήματα. “Το Βήμα του Ασκληπιού”. [Online] 11 (2). σ. 281 - 292. Διαθέσιμο από: http://www.vima-asklipiou.gr | el |
heal.abstract | Η βραχυπρόθεσμη απουσία των φοιτητών Nοσηλευτικής από τις σπουδές τους είναι ένα φαινόμενο που έχει απασχολήσει πολύ τους εκπαιδευτικούς. Η μη συμμετοχή των φοιτητών στα μαθήματα θεωρείται μία ευρεία απειλή για την εκπαίδευση. Οι απουσίες σχετίζονται με κακές ακαδημαϊκές επιδόσεις, αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές και ανεπαρκής κοινωνικοποίηση. Σκοπός: Η διερεύνηση των αιτιών για τις οποίες οι φοιτητές του τμήματος Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι. Αθήνας δεν προσέρχονται στα μαθήματα. Υλικό-Μέθοδος: Το πληθυσμό της μελέτης αποτέλεσαν 579 φοιτητές Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθήνας. Το 65,6% (Ν=380) φοιτούσαν στο τμήμα της Νοσηλευτικής Α΄ και το 34,4% (Ν=199) στο τμήμα της Νοσηλευτικής Β΄. Για τη συλλογή των δεδομένων, η οποία διήρκησε 12 μήνες, χρησιμοποιήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο. Για κάθε έτος χωριστικά έγινε μονομεταβλητή και πολυμεταβλητή λογαριθμιστική παλινδρόμηση με παράγοντες τις ερωτήσεις που διανεμήθηκαν. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS ver. 16. Αποτελέσματα: Η εργασία κατέχει σημαντικό ρόλο για την παρακολούθηση των μαθημάτων. Επηρεάζει περισσότερο εκείνους που δεν παρακολουθούν τα μαθήματα, p<0.001. Οι φοιτητές του πρώτου έτους είχαν 1,1 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να παρακολουθούν περισσότερες εβδομάδες μαθήματα το χρόνο σε σχέση με τους άλλους (B:-0.143, P:0.001, OR:0.867, 95%OR:0.798-0.942) και 3,8 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να συναντήσουν έναν μη προσιτό καθηγητή σε σχέση με τους άλλους (B:-1.350, P: 0.003, OR: 0.259, 95%OR:0.106-0.635). Οι φοιτητές του τέταρτου έτους είχαν 2,2 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να απαντήσουν σε σχέση με τους άλλους πως το ωράριο των μαθημάτων δεν ήταν εξυπηρετικό (B: 0.832, P: 0.024, OR: 2.298, 95% OR: 1.117-4.728). Συμπεράσματα: Η επαγγελματική ενασχόληση αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα μη παρακολούθησης των μαθημάτων από τους φοιτητές της Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθήνας. Οι κύριοι λόγοι απουσίας των μη εργαζόμενων φοιτητών από τις διαλέξεις είναι η μη μεταδοτικότητα του διδάσκοντα και το ότι εκείνος δεν είναι προσιτός. | el |
heal.abstract | The short-term absence of Nursing students from their studies is a phenomenon that has troubled teachers a lot. The lack of participation in courses is a widespread threat to education. Absences are often related to poor academic performance, unprofessional attitude and inadequate socialization. Purpose: The investigation of the reasons why students of Nursing Department of Technological Institute of Athens do not attend classes. Material-Method: The studied population consisted of 579 students of Nursing Institute of Athens. 65.6% (N = 380) were in the Nursing department A and 34.4% (N = 199) in department B. For data collection, which lasted 12 months, it was used a special designed questionnaire. For each year was distributed separate univariate and multivariate logistic regression analysis. Data analysis was performed with the statistical package SPSS ver. 16. Results: The occupational status has an important role in attendance. It affects more those who do not attend classes, p <0.001. Students in first year of their studies were 1.154 times more likely to attend classes more weeks in a year compared to the others (B: -0.143, P: 0.001, OR: 0.867, 95%OR: 0.798-0.942) and 3.86 times more likely to criticize an inadequate professor in relation to the other (B: -1.350, P: 0.003, OR: 0.259, 95%OR: 0.106-0.635). The fourth year students were 2.29 times more likely to respond than others that the time courses were not helpful (Β: 0.832, P: 0.024, OR: 2.298, 95%OR: 1.117-4.728). Conclusions: The occupational status is the main reason for nursing students not to attend lectures. The main reasons of absence, concerning non-working students, from the lectures are the non-transmissibility of the teacher and the fact that he is not accessible. | en |
heal.publisher | Τμήμα Νοσηλευτικής Α' - ΤΕΙ Αθήνας | el |
heal.publisher | Nursing Department of Technological Educational Institute of Athens | en |
heal.journalName | Το Βήμα του Ασκληπιού | el |
heal.journalName | Rostrum of Asclepius | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: